Մենք սիրում ենք մտածել, որ լավ հիշում ենք հայտնի ապրանքանշանների յուրաքանչյուր մանրուքը, սակայն ամեն ինչ այդքան միանշանակ չէ: Պարզվում է, որ հիշողությամբ այդ ապրանքանշանները պատկերելը այդքան էլ հեշտ չէ, որքան թվում է առաջին հայացքից:
AudiԵրևի թե սկսենք ցուցակի ամենապարզ ապրանքանշանից: Audi-ի 4 հատվող օղակները խորհրանշում են Auto Union-ի մեջ մտնող 4 արտադրողների. Audi, Horch, DKW և Wanderer, որոնք միավորվեցին 1932 թ.: Մարդկանց 7%-ը չկարողացավ հիշել ապրանքանշանը, 14%-ը շփոթել էր օղակների քանակը, իսկ 5%-ը պատկերել էր օլիպիական օղերի պատկերը, և դա զարմանալի չէ, քանի որ Միջազգային օլիմպիական կոմիտեն 1995 թ. փորձեց դատի տալ գերմանական ավտոարտադրողին նման ապրանքանշանի համար:
Alfa RomeoՑուցակում երկրորդը Alfa Romeo-ի ապրանքանշանն էր՝ ամենադժվար հիշվողներից մեկը: Ապրանքանշանը կազմված է 2 գլխավոր մասերից. կարմիր խաչից, որը Միլանի խորհրդանիշն է և օձից, որը Իտալիայի ամենազդեցիկ ընտանիքներից մեկի՝ Վիսկոնտի ընտանիքի խորհրդանիշն է: Զարմանալի չէր, որ մարդկանց 74%-ը չէր հիշել կարմիր խաչի մասին, 63%-ը կանաչ օձի մասին, 25%-ը օգտագործել էր վահան, իսկ 13%-ը չէր օգտագործել ճիշտ գույների համադրությունը:
BMWBMW-ի ապրանքանշանի պարզ դիզայնը զուգորդվելով անփոփոխ գույների հետ, թույլ տվեց մասնակիցներին հեշտությամբ հիշել այն: Ապրանքանշանը ստեղծվել է 1927 թ. և իր մեջ ներառել է Rapp Motorenwerke-ի նշանն ու Բավարիայի դրոշի գույները: Ի դեպ, հենց Rapp Motorenwerke-ից է առաջացել այժմյան BMW-ն: Մասնակիցների 92%-ը օգտագործել էր սպիտակ և կապույտ գույները, ինչպես նաև 93%-ը պատկերել էր այն շրջանաձև, 59%-ը օգտագործել էր կվադրանտի պատկերը:
FerrariՉնայած նրան որ, շատերը Ferrari ամեն օր չեն տեսնում, շատերը հիշում են նրա ապրանքանշանը, քանի որ այն հայտնվում է ամենուր. ժամացույցների, պայուսակների, հագուստի և այլ ապրանքների վրա: Ոգեշնչվելով կոմսուհի Պոլինայի խոսքերից, որը ասում էր, որ դա նրան հաջողություն կբերի, Էնցո Ֆերրարին իր մրցարշավային մեքենայի վրա ձի է պատկերում: Հետագայում նա ավելացնում է դեղին ետնաշերտը, որը խորհրդանշում էր իր ծննդյան քաղաքը՝ Մոդենան, իսկ ավելի ուշ՝ նաև իտալական դրոշի գույները: Մարդկանց 88%-ը օգտագործել էր դեղին գույնը, 82%-ը փորձել էր պատկերել ձի, 49%-ի մոտ կար Ferrari գրվածքը, և միայն 15%-ն էր հիշել իտալական դրոշի մասին:
FordFord-ի ապրանքանշանը գրեթե չի փոփոխվել ընկերության 117-ամյա պատմությամ ընթացքում: 1902 թ. հայտնի գրվածքը փոխեց իր ոճը, իսկ 20 տարի անց պատկերի ետնաշերտը դարձավ կապույտ: Ford-ի ապրանքանշանի պատկերը լավ տպավորվել է մարդկանց հիշողության մեջ ու մասնակիցների միայն 10%-ը չէր հիշել այն: 89%-ը օգտագործել էր ճիշտ գույն և ձվածիր տեսք, իսկ 58%-ը ճիշտ էր պատկերել շեղ գրվածքը:
PeugeotPeugeot-ի ապրանքանշանի վրա պատկերված է առյուծ, որի տեսքը փոփոխվել է պատմության ընթացքում, բայց հանդիսացել է ընկերության միակ այցեքարտը: Ի դեպ, առյուծով ապրանքանշանը գրանցվել է 1858 թ. Էմիլ Պեժոյի կողմից: Հանրության համար Peugeot-ի ապրանքանշանը ամենադժվարներից էր. մարդկանց 30%-ը չէր հիշել այն ընդհանրապես, իսկ 20%-ը պատկերել էր այլ կենդանի. թևավոր ձի, անշունչ միջատ կամ կետ: Այն 58 մարդկանցից, որոնք պատկերել էին առյուծի նման կենդանի, 25 պատկերել էին այն սխալ ուղղվածությամբ:
Renault1898 թ. Լուի, Մարսել և Ֆերնան Ռենո եղբայրների հիմնած ընկերության առաջին ապրանքանշանը կազմված էր իրենց անունների սկզբնատառերից: Հետագայում այդ պատկերն ենթարկվեց մի շարք փոփոխությունների և միայն 1920 թ. ձևավորվեց հայտնի շեղանկյունաձև տեսքը: Զարմացրին Renault-ի արդյունքները՝ մասնակիցների 11%-ը պատկերել էր այլ ֆրանսիական ընկերությունների ապրանքանշաններ, այնուամենայնիվ 71%-ը հիշել ու ճիշտ էր պատկերել շեղանկյունը:
ToyotaԸնկերության առաջին ապրանքանշանը ստեղծվել է բաց մրցույթի ժամանակ, որի ընթացքում Toyoda-ի ավնանափոխման տարբերակ առաջարկվեց հենց Toyota անվանումը: Միայն 1989 թ.՝ ընկերության 50-ամյակի կապակցությամբ, ներկայացվեց ապրանքանշան, որը մինչ օրս էլ անփոփոխ է: Այն շատ բաներ է խորհրդանշում, սակայն հիմնականը այն է, որ 2 հատվող ձվածիրները ցույց են տալիս ընկերության անվան առաջին տառը: Toyota-ի դեպքում նույնպես առաջացան որոշ խնդիրներ, սակայն դրանք կանխատեսելի էին: Մարդկանց 32%-ը չէր պատկերել հատվող ձվածիրները, որոնցից 12%-ը պատկերել էր T տառը, իսկ 19%-ը չէր հիշել ապրանքանշանի ոչ մի մասնիկ, և միայն 16%-ն էր ճիշտ պատկերել հատվող ձվածիրները:
Vauxhall1857 թ. ի վեր՝ ընկերության հիմնադրման պահից, Vauxhall-ի ապրանքանշանը կենտրոնացած էր գրիֆոնի շուրջ: Այդ դիցաբանական արարածը, որն ունի առյուծի մարմին և արծվի թևեր ու գլուխ, ոգեշնչված է ընկերության հիմնադրման վայրի՝ Լութոն շրջանի զինանշանով: Պատմության ընթացքում ապրանքանշանը մի շարք փոփոխությունների է ենթարկվել, սակայն գրիֆոնը միշտ մնացել է ուշադրության կենտրոնում: Ակնհայտորեն գրիֆոնի պատկերման գործում մարդիկ դժվարացան: Մասնակիցների միայն 48%-ն էր փորձում պատկերել այդ արարածին և միայն 14%-ի մոտ էր այն ստացվել: Փոքր մասնիկները մոռացվել էին, օրինակ՝ V տառը պարունակող դրոշը, որի մասին հիշել էր մասնակիցների ընդամենը 9%-ը:
VolkswagenԵվ վերջապես, ամենահաջողվածը Volkswagen-ի ապրանքանշանն էր: Դա հենց այնպես չէ, քանի որ 1938 թ. սկսած ընկերության ապրանքանշանը գրեթե չի փոփոխվել և կազմված է V և W տառերից, որոնք գտնվում են միմյանց վրա: Այդ տառերի մասին մոռացել էր միայն 2%-ը: Տառերի ճիշտ դասավորվածությունը չէր հիշել մասնակիցների 17%-ը, իսկ 9%-ը պատկերել էր տառերից միայն մեկը: Լուսանկարներ |