Համացանցում հայտնվել է Nissan-ի նոր ապրանքանշանը

Համացանցում հայտնվել է Nissan-ի նոր ապրանքանշանը

Ուրբաթ, 20 մարտի, 2020 թ.

Nissan-ը, իր նոր ապրանքանշանը մի շարք երկրներում արտոնագրելուց հետո, հրապարակեց նրա նկարը համացանցում: Այն պահպանել է նախկին ուրվագծերն ու դառձել երկչափ:


Կարող ենք ասել, որ Nissan-ն ընտրել է այն ճանապարհը, որն ընտրել էին նաև BMW-ն ու Volkswagen-ը: Volkswagen-ը բացատրել է իր այդպիսի որոշումն նրանով, որ ապրանքանշանը ցույց է տալիս կապը ժամանակակից հասարականության, երիտասարդության ու թվականացման հետ: BMW-ն նույնատիպ բացատրություն է տվել, ասելով որ ապրանքանշանը պետք է հմայի երիտասարդությանը, որն ապրում է թվային աշխարհում:


BMW-ն օգտագործելու է իր նոր ապրանքանշանը սոցիալական ցանցերի և այլ հարթակների գովազդային նյութերում, իսկ մեքենաների վրա հանդես է գալու հին ապրանքանշանը:


2019 թվականի վերջերին ինֆորմացիա հայտնվեց այն մասին, որ Kia-ն նույնպես փոխելու է իր ապրանքանշանը:

Անցյալ տարվա ամռանը իր նոր ապրանքանշանը ցույց է տվել նաև Lotus-ը: Geely չինական ընկերությանը պատկանող ապրանքանիշը, ավտոարտադրող առաջին ընկերություններից էր, որ նախընտրեց մինիմալիստական դիզայնը:

Լուսանկարներ